tisdag 9 juli 2013

En toppenhelg på landet

Blogger verkar inte riktig vara på min sida... har försökt flera gånger men det bara hänger sig...
Vi har i allafall haft en riktigt skön långhelg på landet. Synd att inte M fick va med bara för han jobbade hela helgen. Hans, Jill och Stina kom på fredan lagom till lunch.
Vi firade pappa som fyllde år. Vi har promenerat och åkt vattenskidor, solat och badat. Jag gjorde några tappra försök att åka wakeboard oxå men det gick inge vidare. Vilma visade sig vara den allra badgalnaste man kan tänka sig. Hon kunde knappt vara upp ur vattnet :)

Nu är vardan tillbaka och det är rent utsagt kaotiskt på jobbet. Men jag säger bara: TRE DAR KVAR NU!!!
Hoppas jag klarar mig lindrigt unden förkylningen som plågar mig just nu bara...
Tjo och hej!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar