tisdag 18 juni 2013

Måndag

Det var en sån där riktigt jobbig dag igår när jag bara var trött och ville sova hela dan...
Jag hämtade barnen på vägen hem och de var visst oxå trötta för de somnade båda två i sina nya bilstolar. Det blev korv och pasta till middag. Orkade inte höra Vilmas gnäll om att hon bara vill äta makaroner så jag lät henne få som hon ville innan jag ens frågat...  Minsta motståndets lag... J
Efter middan slängde jag ihop lite rabarbersaft i ett naft =/ Eller ja inte helt snabbt kanske men himla gott blev det när den fått stå och svalna en stund. Smakade inte så sött som vanlig saft utan bara gott J
Sen tog jag mig i kragen och åkte till Friskis! Skivstång med Per. Det är nog mitt favvopass. Jag vet att jag gillade Sofias pass bäst förut men jag har nog ändrat mig J

I allafall gick det superbra och jag var stark och duktig. Tyvärr så trampade jag snett när jag skulle gå ner från brädan så jag ramlade och hanteln flög... Ingen större skada skedd dock utan jag kunde köra klart.
Flera stycken kom framspringande på en gång och undrade hur det gått och så. Snälla folk J
Per småkikade lite på mig sen om jag såg okej ut... J
Han var lite orolig tror jag.
Jag tror nog att jag sträckte mig lite i foten för jag har lite ont men jag har satt på såna därna värkplåster så den är nog fit for fight snart igen J
Vi får se om jag tar en vilodag idag eller om det blir en lugnare PW.
Snart är det midsommar!
Ha det bra!

Så här gör man när man inte vill höra vad mamma säger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar