onsdag 12 juni 2013

Cirkelfys = träningsvärk

Nu är det onsdag förmiddag och träningsvärken bara eskalerar... Jag kan inte ens nudda vid mina revben utan att det gör ont! Helt otroligt! Jag har ju ändå styrketränat en hel del nu i vår och brukar inte få så mkt träningsvärk när jag går på mina vanliga pass men nu har vi visst tränat på lite andra saker... Hoppas bara värken övergår i muskler sen =) Det var i allafall ett superkul pass!
I går blev det en PW med riktigt mycket P i. Gick fyra minuter snabbare än jag brukar så jag var riktigt trött när jag kom hem :) Skööönt!
På lunchen igår åkte jag iväg på ett litet mission! Det resulterade i ett par nya ridstövlar nere på Sthlms Ridsport!! Har provat och spanat på dessa i flera månader... så nu blev det äntligen av :) Det är mina första "riktiga" ridstövlar i hela mitt liv!! Jag köpte ett par andrasorteringsstövlar för ungefär 15-20 år sedan i ett stånd på Ryttarstadion när det var de gamla hederliga Ryttarspelen med Drottningens Pris och Konungens Kanna. Dessa har jag bytt dragkedja i två gånger och de har ingen styrsel i sig what so ever. Annars har jag bara ridit med skor och shortchaps. Så nu ska det bli väldigt kul att provrida nya stövlarna i kväll :)

Här får ni en byggbild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar