fredag 31 maj 2013

Redan helg igen

Nu är det bara sex timmar kvar sen är det helg!!
Var på jobbet redan kvart i sju i morse för att kunna smita så tidigt som möjligt. Måste åka och handla lite på vägen hem. Blir nog en sväng i Väsby Centrum. Barnen och jag skulle behöva lite fina kläder till dopet nästa helg :)
I onsdags var jag på spinning för första gången i mitt liv. Det var ju verkligen inge vidare roligt men jag ska nog prova nån mer gång innan jag dömmer ut det totalt... ;) Fast jag får nog erkänna att det var nog ganska effektivt! Fick tyvärr ingen träningsvärk alls så jag får väl ta i lite mer nästa gång.
I går var jag och gjorde nya naglar. Lite fint rosaglittriga. De blev lite i tjockaste laget men jag är nöjd med utseendet.
Nu har jag anmält mig och Droppis till tävlingen på söndag. Spännande! Kommer inte hinna/ha möjlighet att rida henne någe mer innan söndag men det ska nog gå bra ändå. Hon blir väl lite extra pigg och stark kanske men jag är oxå stark ;)
Ska åka dit i morrn eftermiddag och göra henne fin i allafall! Fläta i manen får det nog bli :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar