onsdag 8 maj 2013

Ny design

Jag tänkte att nu när det är vår och fint ute så kan man ju ha lite ljust och fint även på bloggen! Då funkar ju såklart rosa bra :) Det är ju alltid fint menar jag.

På jobbet idag hade jag min rosa kjol. Båda barnen sa direkt i morse att jag var sååå fin. När jag hämtade dem på dagis så sa dem det igen. Dessutom så ser och hör man på dem att de faktiskt menar vad de säger. Båda två! Små gullungarna!
Förövrigt så har sista två dagarna på jobbet varit riktiga skitdagar... Rörigt och vimsigt och alldeles för mkt att göra... Nästa gång min kollega ansöker om ledigt ska jag nog säga till chefen att han inte ska ge henne det ;)

Kändes i allafall väldigt bra idag när jag åkte hem klockan fyra och var klar med allt som behövde vara färdigt innan helgen. Så nu är jag sååå värd fyra dagars ledighet!
Nu har M kommit hem från sin kurs oxå så man har lite sällis här hemma. Mkt trevligt!
Undrar om jag inte ska ta ett glas Rosé nu... Jo jag tror det...
Vi hörs!


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar