tisdag 21 maj 2013

Inte så mkt nytt

 
Måndag och tisdag har nu snart passerat och ingenting spännande har hänt. Micke jobbar kväll så jag har varit supertidigt på jobbet och sedan har jag hämtat barnen på dagis.
Igår gick vi ett varv på Granngården men det enda vi hittade att köpa var en påse hästgummisnoddar till Droppis. Vilma har såklart fått några till sin leksakshäst oxå. Vi var alla rätt trötta och bara därför blev det lite sent i säng för allihopa. Idag är vi ännu tröttare så jag ska verkligen försöka få alla i säng lite tidigare.
Jag var hos läkarn idag och fick nån ny pollenmedicin som jag ska prova och recept på mer av de andra vanliga oxå så jag har att behandla typ hela kroppen lokalt. Ögon, näsa, hals i allafall. Fick nån extra cortizonvariant oxå ifall det slår till och blir förjä..... Han vill verkligen inte att jag ska ge upp och ta en spruta i stället... ;) Vilket jag gjort de senaste åren.....
På jobbet har möteskaoset fortsatt och det kommer bara bli ännu värre vad det lider... Suck... Kermit... ;)
I morrn är det onsdag och inte vilken onsdag som helst utan Hakingonsdag!! Skoj!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar