söndag 19 maj 2013

Helgen är slut...

 
Fredagen blev ungefär som jag tänkt mig. Jag var på jobbet skittidigt, det var fullt upp hela dan. Möten och annat strul. Han dock med en lite extra lång lung och åkte till Väsby Centrum med Malin. Shoppade loss på Stadium. Det blev både nya shorts och trekvartsbrallor från Race Marine, en turkos bikini, två löpartröjor med lång ärm som jag tänkte borde bli bra under säkerhetsvästen när jag hoppar och ett par jympaskor till Anton. Smet in på Din Sko och köpte varsitt par ballerinaskor till mig och Vilmis. Köpte med en sallad från Coop som jag åt på kontoret medans jag jobbade.
Vi grillade homemade hamburgers till middag! Nice!

I går åkte jag och barnen till Ledingenäs i Knivsta och tittade på Ulla och Drop som red programridning. Vilket otroligt fint ställe det var!
Droppis visade tyvärr upp sig från sin sämsta sida...
Stannade till på Knivsta marknad. Kollade lite i stånden och åt varsin korv sedan åkte vi hem till fam Höglund och lekte en stund och fikade. Mkt trevligt "spontanbesök"! Vi ses inte allt för ofta fastän vi bor så nära...
På eftermiddagen lekte barnen med Neo. Av nån outgrundlig anledning fann jag mig själv helt plötsligt sittandes på grannens altan i en vilstol med ett glas bubbel i handen... ;) Supertrevligt! Hoppas det blir fler såna eftermiddagar här i sommar!
Hans o Jill o Stinis kom över och grillade på kvällen. Jill och jag drack lite Rosé... Hihi! Vi slötittade lite på mello. Barnen kom inte i säng förän strax innan elva. Vilma var uppe innan åtta i allafall i morse men Anton behövde väckning vid nio :)
Jag åkte till stallet efter frukost. När jag kom hem gav jag mig ut på en liten kort springtur.
Sedan har jag städat bilen och spolat av den med högtryckstvätten så den ser i allafall väldigt ren och fin ut på håll!
Micke jobbar på med huset och det går verkligen framåt! Superfint blir det!

Nu har jag vikt sju ton tvätt, badat och lagt barnen, dammsugit, diskat och alldeles strax är helgen slut...
Vi hörs!


 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar