söndag 26 maj 2013

Bygget fortskrider


Micke jobbar på som attans med huset och det händer saker hela tiden. I går fick vi de nya fönstren på plats. Det ser ut som de är minst dubbelt så stora som de gamla men de sitter i samma hål så det är ju helt omöjligt. :) Det måste va att de är vita i stället för bruna och utan spröjs. Superfint blir det!
Flera gånger när jag tittar ditåt så tror jag att fönstrena står öppna.

Barnen och jag har varit på promenad och plockat blommor och Anton har lärt sig cykla utan stödhjul! Inga grannar att leka med den här helgen men däremot så var mormor här och passade dem idag några timmar medans jag var på tävling och M på fotboll. Sedan kom Hans, Jill, Stina och morfar oxå förbi och fikade och åt upp den sista biten rabarberpaj som jag bakade igår. Sen blev det pizza och kebabrulle till middag.
Jag har även hunnit med att klippa mina pojkar så de har sommarfrilla :)


 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar