fredag 24 maj 2013

Ont ont ont

Träningsvärk är nåt av det bästa jag vet. Det är ju beviset på att jag har jobbat hårt, fysiskt alltså :-) Var på ett skivstångspass med Sofia igår kväll och tog ut mig totalt. Det var så skönt! Vilket alltså ger sig till känna nu när jag knappt kan resa mig ur fåtöljen... Tog en springtur när jag kom hem från jobbet idag för att rensa ur hjärnan och det gjorde nog inte saken bättre... Nu har jag dessutom ont i höften och benhinnorna... Inte lite gnällig man är då. Vill bara poängtera att min handled mår bra igen :-)
Både torsdag o fredag på kontoret har varit mer eller mindre kaotiska... Möte, möte, möte... Blev tom tvungen att jobba över en och en halv timme idag för att åtminstone bli nästan färdig... Gissa om jag tycker det ska bli skönt med helg? Tävlingshelg dessutom  :-)

Sötaste katten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar