torsdag 14 mars 2013

En torsdag

Ingen träningsvärk längre :)
Jag var på Intervall/flex i tisdags. Det var både styrke och konditionskrävande så man blev alldeles andfådd och varm. Sista halvan var nästan åt Yogahållet. Massor med tänj och streching. Superbra för varken igår eller idag har jag träningsvärk! Idag blir det mitt favvopass, skivstång med Sofia!

Jag ska åka och lämna sadeln till en tjej i Rimbo som ska provrida den. Hoppas hon är nöjd och vill köpa den!

Igår var jag på hoppträning fast utan häst. Pratade en massa med Haking och det kändes lite bättre när jag åkte därifrån. Han hotade de andra två i gruppen att om de inte red ordentligt så skulle han sätta upp reservryttarn i stället :) Jag alltså!
När jag skulle gå upp och lägga barnen på kvällen så fick jag läsa Sindbad Sjöfararen men sen när jag la mig hos Vilma för att hon skulle sova så dög man inte längre... Det var bara pappa som gällde och hon grinade i högan sky tills Micke kom och la sig i stället... Kul... Dissad som mamma... :(
I morse dög man dock igen när hon ville komma och ligga i min säng och gosa :) Knasfian!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar