lördag 24 november 2012

Dags för tävling

Tänk hur mycket snor som kan rymmas i ett huvud. Vart kommer det ifrån egentligen?!? Suck!
Igårkväll hade vi fint besök av Hans, Jill och Stinis. Vi hade gjort egen pizza. Det var supergott! Sen var det chips och dipp och mys. När de åkt hem och barnen sov så kollade vi på en sjukt dålig skräckis. "One Missed Call 2", inte att rekommendera!
I förmiddags var jag på öppet hus på den andra skolan. Det var väldigt rörigt och folk överallt. Det var liksom både barn och föräldrar som redan gick där och sen andra som var där för att titta... Jag blev inte mkt klokare... Sen åkte jag till Brottby och fick lite fika och hämtade ett par svarta ridbyxor som jag sak låna av Jill i morgon. Vi ska nämligen vara helt svartklädda i laget och ha svart och vit färg i ansiktet... Jag hoppas jag blir fin :) Framförallt så hoppas jag iofs att Nompan sköter sig och hoppar felfritt så jag slipper förstöra för de andra i laget. Det bästa vore såklart om vi bara tog och vann hela skiten!! :)
Nu på eftermiddan har jag varit och motionerat odjuret. Hon var som vanligt liiite för pigg... Riktigt sur blev hon faktiskt när hon inte fick springa omkring som en vettvilling. Till slut var hon superfin och lyssnade riktigt bra. Oftast är hon ju faktiskt mkt trevligare att rida på tävling så jag får hoppas på det :)
Det ska verkligen bli superskoj i morrn! Jag kommer dessutom va jättenervös..... Det var aslänge sen jag red i lag. Det blir dock bra träning inför vårens lagallsvenska!
Nu ska jag nog försöka övertala barnen att hoppa i säng och sen ska jag äta lite mer godis och kanske lite chips... :) Sen blir det nog en film!
Hörs i morrn och glöm inte hålla tummarna för vårt lag! Pokerface!! :)
 
En sån här fin blågul skulle passa bra på min nya "ego-vägg" som jag ska fixa! ;-)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar