lördag 22 september 2012

En fredag

Jag och Malin åkte till Horze på lunchen för jag ville lämna tillbaka ett par ridbyxor som jag använt två gånger och det hade ggått en maska i dem... Jättefult... Kunde ju tro att ett par ändå halvdyra ridbyxor skulle hålla lite längre än så. Hon som jobbade kunde inte avgöra om jag skulle få ett par nya så butikschefen skulle ringa mig på måndag.
 
Efter jobbet åkte jag till stallet. Lotta och jag skrittade först ut en sväng och sedan gick jag in i ridhuset och jobbade igenom henne lite i galoppen inför tävlingen. Hon var riktigt fin. Jag red utan stigbyglar. Då måste jag verkligen sitta ordentligt och hon brukar bli kalasfin. Gjorde lite snäva svängar och byten. Provade ett par travlängningar oxå bara för at det var skoj :) Hon ska ju trots allt tävla dressyr nästa helg.
Sen var det tävlingsfix av alla grejjer inklusive hästen :) Rent o fint o blankt!
 
Sen var det hem till fredagsmys med Tacodinner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar