torsdag 26 april 2012

En löprunda

Nu har jag inte varit i stallet på tre dagar... M jobbade måndag och tisdag och igår var det dags för domarträff. Så nu hoppas jag att Naomi ska vara lugn och fin på kvällens hopptävling :)
Lotta har ridit henne två dagar så det finns hopp om livet!
I tisdags slank vi in till frisssan på vägen hem från dagis och jag fick min lugg klippt. Lite väl kort kan jag nog tycka att den blev men om en vecka är den lagom igen :) Växer som ogräs.... Undrar just om resten av håret växer lika fort som luggen?!? ;)

Annars har det inte hänt mkt... I går kväll när jag lagt barnen så sprang jag 2,9 km!!! Tre varv runt i området. Perfekt tur så kunde jag springa förbi hemma och öppna ytterdörren ibland och höra att det fortfarande var tyst och lugnt inne! :)

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar