måndag 19 mars 2012

En hel helg har passerat!

Helgen har kommit och gått och det är redan måndagkväll. Har precis kommit hem från en kväll i stallet. En ganska effektiv stallkväll. Borstade lite snabbt, red 45 min i ridhuset och sen in igen borstade pussade och åkte hem. 2½ h... bra jobbat. Provade att jogga henne på pelhamet idag. Hon tykte nog det var lite skarpt och surade lite men om jag var supermjuk i handen så var det okej. När jag hade det på ute häromdagen var hon mer laddad och då var det bättre. Ska nog prova att hoppa på det på torsdag. Då är hon ju som mest laddad liksom :)

Vi var på Mickes brors 50-årsfest i lördags. Det var väldigt trevligt. Massor med god mat (och dricka) och fullt med trevliga människor som man inte träffar allt för ofta. Jättekul! Söndagen var inte lika kul...=/ Liten jag var rätt så sliten faktiskt!
Barnen var hos mormor och morfar. De har åkt tåg och buss och varit i stan på Aquarium och tittat på fiskar. Det var mkt nöjda med helgen. Godis och ostbågar hade de fått oxå på lördagskvällen! Vilken lyx! Söndag förmiddag var det alla Näsbyparks lekparkar som gällde :)

I fredags var jag ju hos frissan oxå så jag har numer lugg. Kanske lägger upp en bild på mig själv nån dag så får ni se! :)

Nu dags för sängen!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar