torsdag 22 december 2011

En dag före dan före dopparedan

Ja...nu är det bara två dagar kvar till julafton......
Jag hoppas att det kanske kommer in en liten gran och massor med tomtar hemma snart så att lite julstämning kan infinna sig i vårt lilla hus. :)
Tyvärr så jobbar jag in i det sista men sen är jag i alla fall ledig hela nästa vecka. Det ska bli sååå skönt! Hoppas man hinner med att softa en massa :)
Jag är Pellevakt eftersom Hans och Jill (nog) ska åka bort. Men han ska väl inte behöva ta hela mina dagar i anspråk!
I går red jag ut i det tråkiga vädret tillsammans med Angelica och Nenne. Det var halt och Pelle var så seeeeg... Vi var ute i typ en timme och det blev mest skritt. Kallt... burr...
I kväll hoppas jag på lite julmys och massa glögg! :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar