tisdag 11 november 2014

Helgen som gått

I helgen har vi haft det väldigt lugnt och skönt. I fredags kväll låg vi mest i soffan och tittade på film. Jag passade på att stödvila nån timme när de andra kollade på Grodan Boll... Skönt :) På lördagsmorgonen vaknade vi av att Vilma kom ner kl 09:23... skönt med sovmorgon :)
Vilma och jag åkte en sväng till Uppsala. Där var vi först in på XXL och köpte skridskor till Anton och V köpte en rosa fleecetröja och jag en rosa tunn dunjacka. Supernöjd!
Sedan blev det IKEA. Det var tur att jag hade Vilma med som bärhjälp när alla kartonger skulle ut och in i bilen sen... ;) Sen var det bara hem och börja montera. Ett badrumsskåp, ett skoskåp och lite annat bra och ha.
Det blev toppen!



På söndag fm var jag på hoppträning med Droppelina och hon skötte sig bra. På em var det dansdags för barnen. Det är inte så många gånger kvar den här terminen nu. Jag undrar om vi ska fortsätta efter jul..? Anton tycker det är kul men Vilma gnäller lite på att det är så jobbigt. Jag tror det är för att de tränar på en speciell koreografi och hon vill helst hoppa runt och göra vad hon vill. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar