söndag 12 maj 2013

Söndag

Nu börjar denna otroligt sköna långhelg ta slut... Barnen har precis somnat och Micke kommer nog hem från sin fotboll alldeles strax. Jag väntar på att varmvattenberedaren ska hinna värma lite nytt vatten åt mig så jag kan ducsha. Det tog liksom slut när barnen badade. Jag kan säga att badrumet såg ut som en sjö när sälarna var färdiga därinne :)

Annars har vi fått en hel del gjort här hemma idag med. Jag har tvättat lite, städat undan efter gårdagen och klippt resten av gräsmattan som jag inte klippte igår. Micke har fixat med bygget. Barnen lekte med Neo i förmiddags och på eftermiddagen har de målat plankor till pizzor... :)
Jag tog en ordentlig PowerWalk med stavarna. Skönt!

Hoppas att jag somnar snabbt ikväll så jag vaknar utvilad i morgon. Det blir som vanligt en vecka full med roliga grejjer!
Adjöss!
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Härligt att det är uppdaterat igen och så roligt att läsa om dig och din familj :) ha nu en fin vecka. Kram jenny

    SvaraRadera