tisdag 7 maj 2013

Skärpning

Jag tycker att det är väldigt kul att läsa andras bloggar. Inte vems som helst utan folk jag känner eller vet vilka de är. Nu är det otrolig blogg-torka! En har lagt ner helt vilket jag tycker är väldigt tråkigt eftersom jag läser allt hon skriver även om jag oxå är dålig på att kommentera. Nån annan har inte skrivit på flera veckor... osv... Då tappar man liksom själv suget att skriva... Men nu lägger jag om min strategi och tänker att om jag uppdaterar en massa så kanske ni andra oxå får lite inspiration och börjar skriva igen! Känn pressen!! :)

Vad har hänt sen sist? Det har blivit sommar... eller nästan i allafall. Sista dagarna har det varit riktig sommarvärme. När vi åkte hem från eftermiddagens Pay & Jump i Märsta idag var det fortfarande över 20 grader ute! Superskönt! Snart är alla träden gröna och fina.

Förra veckan var det Valborg och vi hade både stor brasa och grillbrasa. Barnen lekte till sent på kvällen med grannbarnen. Det är jättekul att de "äntligen" hittat varandra och har superkul tillsammans.

I helgen hade vi kusin Hugo här ett par timmar medans hans syrror var i stallet. Det gick såklart hur bra som helst och de lekte för fullt.
I lördags kväll grillade vi med bror och familj. Väldigt mysigt och supergott!
Jag har hunnit med att vara på två dressyrtävlingar med Jill och Pelle. Det går bättre och bättre och sist var han riktigt fin den stora killen!
Det har blivit en hel del hoppning oxå vilket jag tänkte återkomma med i egna inlägg så håll ut!

Idag har det varit en riktig kaosdag på jobbet så nu ska jag nog gå och vila upp mig så jag är i bra form för en ny dag i morrn. Förhoppningsvis mindre kaosig!
Sov gott!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar