onsdag 15 maj 2013

Halva veckan har gått

Det har redan hunnit bli onsdag kväll. Jag har precis kommit in från kvällens PW. Ljudboken och stavarna var med som vanligt. Skönt att rensa tankarna ordentligt efter en hektisk dag på jobbet.

I måndags var jag och tränade skivstång. Värmde först upp på löpbandet i tjugo minuter... Jobbigt! Träningspasst gick bra. Jag hade liiite tyngre än sist och nu var det verkligen på gränsen till att jag skulle... falla ihop... ;) Nejdå men jag orkade faktiskt inte göra alla lyften när vi körde biceps. Astungt och asskönt efteråt! Orkade knappt hålla i vattenflaskan på vägen hem :)

Gårdagen bestod mest av möten hela dan. Hade ett mellan 9 och 10.30 som drog ut lite på tiden till 11.30... Sedan ett till kl 14 som faktiskt slutade när det skulle kl 15. Sedan var det massor som skulle bli färdigt innan jag åkte till Droppis och vidare på hoppträningen.

Idag har jag inte haft ett enda möte utan faktiskt hunnit jobba en hel del :) Blev dock kvar en och en halv timme efter jag slutar egentligen och är inte i närheten av färdig med det jag borde vara... På vägen hem stannade jag och handlade mat. De andra hade såklart redan ätit när jag kom hem så jag värmde lite köttfärssås och spagge från igår. Gott! Sen var det skönt med en PW!
Nu ska det bli skönt att hoppa i säng!
I morrn ska M jobba kväll så då får han lämna barnen på dagis så jag tänkte försöka komma iväg lite tidigare än vanligt till jobbet. Vi får se hur bra det går :)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar