måndag 18 mars 2013

En spännande arbetsdag

Idag vet man inte riktigt vad som händer... Min nya chef börjar idag!! Det kan ju sluta precis hur som helst ;)

Igår började jag dagen med att åka och hälsa på min svägerska i sin nya lägenhet. Det blev som en frukostdate. Mkt trevligt! Härligt läge och stor o fin lägenhet. Kul att ha henne lite närmre än förut :)
Sedan åkte Micke och lämnade min bil för kamremsbyte.. jag kommer alltså vara rätt pank framöver... Tur att jag inte kan komma på nåt roligare att göra av med pengar på... :(
Jag åkte till gymet på eftermiddagen och konditionstränade på en crosstrainer. 20min körde jag på lite medeltyngd. Det var ju mest pulsen jag var ute efter och inte så mkt styrka. Det var riktigt jobbigt så jag beslutade mig för att varva ner på löpbandet i en rask promenadtakt i fem minuter tills jag inte var så anfådd längre. Provade att springa några meter också men då gjorde det direkt ont i benen så jag la ner det. Det blev ett bra pass på gymet helt enkelt. I kväll ska jag testa skivstång med en annan ledare än "min" vanliga. Spännande!

Vilma har fått nån jättereaktion på solen så hon är alldeles knallröd i ansiktet och även i ögonen och faktiskt ännu lite gnälligare än vanligt fastän man inte trodde att det var möjligt... Hoppas de står ut med henne hela dan på dagis idag för eftersom vi bara har en bil och jag har den så blir det ju jag som får åka hem annars.... Håller tummarna och släpar med mig mobilen i fall att...

1 kommentar:

  1. Kul och trevligt att du kom förbi :) Jag gjorde som du gav i förslag med tapetbitar som gardin omtag och matchade med tapeterna. Toppen fint blev det, tack för tipset och fina ljusen. Kram!

    SvaraRadera