fredag 29 mars 2013

En låååångfredag

Tisdag och onsdag var det full fart på jobbet för min del. Ny chef - nya saker att göra... utöver de vanliga såklart...
När jag kom hem på tisdan så stod M i startgroparna o åkte till jobbet för ett kvällspass. På onsdagkvällen var jag på Astrids nagelhörna och fixade naglarna. Supernice :-)
I går var jag hemma med barnen. Anton var pigg o frisk men Vilma kräktes ett par ggr... Hon sov mest i soffan.
Jag satt ute på altan i solen, som vanligt. Det är ju helt otromigt vilket fint väder det har varit på sistone men ändå så kallt så snön aldrig försvinner.
I går kväll var det dags för skivstång igen. Sista passet innan påskhelgen o all maten så jag la på lite mer vikter än sist. Det var verkligen på gränsen till vad jag klarade av. Sista repetitionerna vinglade det en hel del :-) Men jag orkade i allafall! Så nöjd :-)
Jag märker jättemkt skillnad från mitt första pass för typ 6 veckor sen. Det är kul när man ser resultat!
Nu ska jag åka o rida Droppen och i kväll bär det förhoppningsvis av mot Hasselön. Vi skippar Blåkulla i år ;-)
Glad påsk på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar