torsdag 21 mars 2013

En hemmakväll

Tisdag blev stressa stressa fram o tillbaka... Lämna alla, hämta alla... Slängde in de andra hemma och drog till stallet.
Hoppträningen var jätterolig. Alla tyckte att vi gjorde ett bra jobb jag och Droppen :) Hon kämpade på som bara den. Hoppade allt utan minsta problem. Ragna sa att hon aldrig sett henne riva. Hon visste inte hur hon tog sig över ibland men det gjorde hon i allafall alltid! Så söt liten häst!
Nu ska vi träna lite mer på galoppen så blir det nog kanon!

Igår hade jag en riktigt skön hemmakväll. Hämtade barnen redan innan fyra och åkte hem. Vi åt middag och sen låg jag i sängen o soffan och kollade på alla tv-program som jag missat tidigare i veckan. Nice!

Ikväll är det dags för favvopasset på gymet. Tyvärr så har jag rätt så ont i min högerhand vilket jag haft lite fram och tillbaks senaste året men den har varit bra länge nu och jag har inte kännt av den alls sen jag började på Friskis nu för nån månad sen... Hoppas jag kan köra ändå. Annars får jag gå in på gymet o köra crosstrainer. Vi håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar