torsdag 28 februari 2013

En träningsfreak? :)

Nu har det redan hunnit bli torsdag och jag har precis kommit hem och duschat efter ett pass på Friskis. I dag blev det skivstång. Det var riktigt skoj! Jobbigt men uthärdligt! Vi får väl se vad träningsvärken säger i morrn. I tisdags var jag på ett Core-pass i Norrtälje. Det var jobbigt och jag höll typ på att dö ett par gånger men det var lite ostrukturerade övningar och inte direkt i takt med musiken och saknade stretching. Det kommer jag nog inte gå på igen. Dagens pass var mkt roligare och så har man ju tränat hela stora kroppen. Det blir det nog igen. Idag har M varit hemma med barnen. Jag var hemma tisdag och onsdag och i morrn är jag oxå hemma. Det är fortfarande Vilmis som har feber...
I går satte jag henne i barnvagnen och tog en långpromenad. Hon har ju alltid älskat att åka vagn så hon satt där så snällt. Somnade såklart en stund oxå :)

Min kära lilla häst är halt och har feber. Jag hoppas på en hovböld och förkylning... Veterinären skall komma förbi i morrn så jag håller tummarna för en positiv rapport. Vi har ju första tävlingen inplanerad nästa helg så den ligger nog lite risigt till... Så trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar