tisdag 15 januari 2013

En himla massa snö

Har precis duschat efter min promenad. idag fuskade jag lite eftersom det var ett sånt jä... skitväder och toksnöar ute så jag joggade kanske en tredjedel av vägen. Det kändes okej i benen. men det är ju mjukt ute nu med typ en dm lössnö på vägen... inte var det så bra plogat heller. blev rätt så blöt om fötterna faktiskt. Inte heller såg jag ens en meter framför mig eftersom det vräkte ner snö. Under den timmen jag var borta hade det kommit kanske fem cm ny snö... Kan tro att det har kommit närmare 20 cm här idag. Jag är i allafall nöjd med dagens motion!

Igår blev det ett "dressyrpass" i ridhuset utan stigbyglar. det känns i magen och på insidan av låren idag men hon var riktigt fin :) Jag hade sällis av Vibbe och Mirre. Det var jätteroligt :)

Vilma och två andra barn var på utflykt igår med en fröken och ens mamma. De hade matsäck med sig och åkte buss till Uppsala och där gick de på nåt museum och tittade på nån utställning... (?).. Vet inte riktigt vad det var och Vilmas förklaringar kanske inte är de allra bästa alla gånger :) Det hae gått bra och barnen var väldigt nöjda och fröken med! Det bästa var nog bussen och matsäcken :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen och kolla på film!
Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar