måndag 28 januari 2013

En helg i Sälen

Vi har haft det riktigt bra där uppe. Det blev längdskidor på lördan oxå. Inte riktigt lika långt men dryga fem km i allafall. Det hade blåst runt en hel del snö så spåren var faktiskt helt borta på vissa ställen. Med detta menar jag att det var jobbigt  att åka. Att jag var ute på lokal halva natten och kom i säng strax innan fyra på morgonen kan ha varit en liten bidragande orsak till att det var lite tungt oxå :-)
Lördagskvällen spenderades även den på nattklubben och avslutades sedan med korv o bröd i grannrummet.
Redan på lördagen tyckte jag att jag hade lite ont i halsen men tänkte att jag väl hade försökt överrösta musiken på discot men det blev bara värre och värre och när jag vaknade på söndan så hade jag superont och hemsk hosta. Den blev inte bättre av att sitta på en buss hela söndan bland en massa fler basilusker...
Idag har jag legat i sängen mest hela dan. Har kollat på fyra avsnitt ac bästa "Once upon a time" på kanal5 play.
Nu är jag även supersnorig och ögonen rinner konstant och jag nyser var tredje minut... Lite synd om mig nu...
Dags att gå och sova

1 kommentar: