fredag 25 januari 2013

En dag i längdskidspåret

Vi kom upp ganska sent igår kväll så det var hopp i säng som gällde på en gång. Självklart så är sängen fantastiskt oskön (som Lotta på mitt jobb hade uttryckt sig). Hade sjukt ont i ryggen när jag vakna i morse. Typ kl nio :-) Vi gick o handla frukost, åt frukost och gjorde matsäck. Mackor och varm choklad. Sen bar det av ut i spåret! Vi åkte 5 km och 3 km. Det var supernice och gick riktigt bra. Jag ramlade en gång i en nedförsbacke när jag skulle köra om Malin som bromsade sig ner för backen. Det är inte helt lätt att ta sig ur spåret i full fart :-)
När vi kom tillbaka till anläggningen så hade solen föravunnit bakom fjället så den medhavda matsäcken fick intagas på rummet! Sen stödvilade vi ett par timmar innan After Skin. Nu ligger jag i soffan med ett glas rose, chips och godis och inväntar middagsgästerna. Det blir Tacos ikväll! Sen finns det väl risk att det blir en sväng ner på nattklubben :-) Dags att svänga på sina lurviga!
Hur morgondagen blir får vi se ;-)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar