fredag 14 december 2012

En luciadag

Dessa bjöd vi på i söndags på adventsfikat. De var mkt omtyckta! Cake pops! Förra helgen när vi var på kalas hos barnens kusin Niklas som fyllde 40 så hade hans fru Marie bakat såna här goda Cake pops så jag kände att jag var tvungen att stjäla idéen :) Superenkelt och supersmarrigt! Risken finns att jag gör fler till jul :)

Igår var det lucia på dagis! Små Michelingubbar med tomtekläder :) De var så himla duktiga och söta! De sjöng så högt så att tomten hörde. Det var i allafall målet!
 
 
 
Idag var Jill och Stina och hjälpte mig lite i ridhuset. Mest så var det Jill som red och försökte få Nompan att förstå vad hon menade när hon bad henne flytta för skänkeln. När jag sen efter nån timme fick sitta upp så var det som att glida runt på en smörcola! I en god mening alltså :) Hur svårt kan det va som jag brukar säga! Nästa gång så blir det nog så att Jill får hjälpa mig att fixa det själv i stället men nu vet hon ju oxå var problemet sitter och då blir det nog lättare för henne att förklara för mig vad jag ska göra för att få bukt med problemet :)
 
Nu sitter M och V i soffan och äter chips och tittar på Toy Story 2. A ligger på golvet och tittar. Fredagsmys!
Trevlig helg på er!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar