tisdag 6 november 2012

Ett UFO?

Hej hopp

I morse smög jag iväg innan nån annan hade vaknat :) Hihi!
På vägen till jobbet passerar jag det här huset som med sin utebelysning påminner lite om ett UFO :)
Det är alltså inte fönstren det lyser i utan det är fasadbelysningen mellan fönstren...
Jaja, jag gillar utebelysning men lagom är bäst :)
Helgen var lugn och skön. Middag hos mamma och pappa i lördags med supergod mat och "Stinamys" :)
På söndan var Vilma och jag på hopptävling i rimbo. Jag skulle ha tävlat själv men hade ställt in eftersom Nompis hade lite feber förra veckan. Så vi fick nöja oss med läktarplats :)
Det var ju ingen vidare nivå på det hela..... Jag är glad att jag slapp framhoppningen där stackars Angelica stod som funktionär...
När vi kom hem la vi oss i soffan och kollade på världscuphoppning. Lite skillnad på nivån :)
När jag låg där i soffan bestämde jag mig för att jag måste höja ribban. Jag vill tävla på den lite högre nivån!! Nu är det slutmesat! Nu ska här satsas!!! :)
Det kanske är sista gången i mitt liv som jag har en häst med sån här kapacitet... Vem vet!! ;-)

Igår var jag och red på lilla hästen. Jag hade inga höga förväntningar alls eftersom hon vilat några dar men hon överraskade mig med att vara superfin!! Det är ju oftast då det blir som bäst! När det är helt förutsättningslöst :)
Det blev ett väldigt lugnt pass med fokus på gas, broms och ytter. Fiiin!
På återseende kära vänner!

1 kommentar:

  1. Jag tror iaf att det är ett UFO!!!.... Förklätt till hus! :)

    SvaraRadera