tisdag 25 september 2012

Ett par sega dar

Tänkte dela med mig lite av allt vatten i lördags :)





På söndag eftermiddan kom Magnus o Jenny och barnen förbi på en lite sen födelsdags fika och jag fick paket. Det är alltid lika skoj!
Jag hann både klippa hela gräsmattan och baka en äppelkaka inan de kom :) Micke grävde om potatislandet. Sköt att va ute men lite kyligt... höst... Hade tänkt åka till stallet en sväng oxå men det blev liksom inte av...

Dags för en liten powernap!

Full fart på bilbanebygget! Undrar just vem som tycker det är roligast?!?
Kan avslöja att jag låg där bra länge jag med :)

Igår blev ingenting som planerat. Min mormor gick bort på morgonen så jag åkte dit med mamma. Det kändes bra att va där och "säga" hejdå. Sen åkte jag med mamma hem och vi fikade. Sen var jag helt färdig o gick och la mig strax efter nio. Inget stall igår heller.
Idag ska jag hämta barnen och sen tänkte jag åka ner till Rimbo och titta på Angelica som ska hoppträna. Ifall jag inte är för trött.
I morgon är det dags för hoppträning på Johannesberg igen! Såååå roligt! Nu har det ju gått så bra på de två tävlingarna efter sista träningen så det ska bli skoj att få skryta lite för Haking! :)

Finaste hästen! :)

2 kommentarer: