tisdag 26 juni 2012

En inställd träning

Varför kan man inte hoppa för att det regnar? Det finns väl regnkläder... Nej men jag blir lite trött på inställda träningar. Förra gången var det en tvådagars kurs för Arnold som blev inställd på påskhelgen och nu detta.... Man planerar och fixar, lånar transport, ser till att hästen är ny skodd och sätter i brodd... och så blir det inget... Suck!

Turturduvorna!

Som tur är så har jag ju världens bästa Angelica som så gärna ställer upp och hjälper till! Hon kommer ut i kväll och hjälper mig att hoppa hemma i stället! Himla tur för annars hade det kännts sådär att åka och tävla på lördag... Men nu så blir det ordning på torpet! Angelica vet verkligen hur man får mig att göra mitt alldeles yttersta. Det är bra det! Här kommer man inte undan inte! :)
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar