onsdag 2 maj 2012

En superlång vårhelg

Nu har jag precis kommit hem efter en joggingtur. 3,86km :) Inte lika flåsig idag som sist och benen känns fortfarande okej. Jag vill inte få lika ont i benhinnorna som jag fick förra sommaren...


Jag har gjort massa med mer saker i helgen än varit på hopptävling men det har varit så fint väder så jag har inte varit direkt sugen på att sitta inne framför datorn :)
Vi har grillat god mat, haft trevliga besök, planterat massa saker i trädgården, varit på granngården och handlat, flyttat veden från vedboden så att bygget kan sätta igång, barnen har varit i Edsbro hos sina kusiner, kaninern har flyttat ut på gräsmattan för sommaren, jag har ridit ut i skogen ett par ggr på min fina tävlingshäst, tittat på valborgsbrasan........ och massa massa mer härliga saker!
Idag har jag dammsugit också!
Nu är det bara två dagar kvar tills det är helg igen och då ska jag tävla igen!
Kram och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar