måndag 23 april 2012

En matkasse

Idag har jag varit och hämtat veckans matkasse. Vår andra. Jag poängterade att vi förra gången hade blivit lite besvikna då den färska kycklingen gick ut i datum dagen efter jag hade hämtat kassen och att moroten var rutten.... jag sa inget om att avokadosarna var bruna för jag tänkte att det händer ju även den bästa! Gissa om jag blev förvånad när jag fick tillbaka pengarna för hela kassen!!! 549 kr i handen!! Det är service det! :)
Idag har jag lagat Korv och broccolipasta
Det var gott och barnen åt utvalda delar. Tyvärr så blev paprikan lite för mjuk eftersom jag fräste den med stora frusna broccolibuketter, dumt av mig... Jag skulle ju så klart ha antingen tinat broccolin eller lagt i paprikan senare. Hade jag lyckats med tillagningen så hade det blivit 4 av 5 nu fick den bara en 3!


Två ordentliga matlådor blev det oxå :)

Tack o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar