fredag 10 februari 2012

En så klantig Åsa

Glömde ju skriva igår kväll hur bra det gick för mig när jag duschade! :) Hur man bara kan vara så klantig... Suck...
När jag var och handlade på min nya favoritaffär The Bodyshop häromdagen så fick jag en liten provflaska av nån olja man skulle massera in i hårbotten som skulle motverka torr och kliande hårbotten.


Denna skulle jag då prova igår. Medans jag masserade in hela flaskan (alltså innehållet i flaskan)så lät jag varmvattnet rinna eftersom jag frös. Sen skulle oljan sköljas ur vilket tog en stund eftersom den var väldigt oljig... Sen skulle den tvättas ut med schampo. När jag shamponerade håret ordentligt så lät jag vattnet rinna eftersom jag frös... Sen skulle det sköljas ur och jag hade i ordentligt med balsam i hela håret och tvättade kroppen medans vattnet.... ja ni hajjar.... Det är i allafall jättejobbigt att skölja ur balsamet ur håret med iskallt vatten... Jag fick gå och ställa mig framför kaminen för att bli varm igen..... Smart va...?  

Jag vill även tipsa om en jättebra handkräm som jag köpte på The Bodyshop
Den både luktar gott och sitter kvar även om man tvättar händerna!
Rekomenderas starkt!
Kram och hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar