lördag 26 november 2011

En lördag

Avslutade gårdagen med en Zombiefilm. Eller rättare sagt en halv för sen blev jag för trött. Dessutom kom M hem från jobbet och han verkade inte så sugen på att bara se sista halvan :-) 28 dagar senare hette den i iallafall.
Idag har vi (läs Micke) satt  upp julbelysningen ute på tomten. Det såg jättemysigt ut när det blev mörkt.
Kaninerna fick vara ute på gräsmattan några timmar. Kanske sista gången innan snön kommer. Vem vet?
Sen har jag varit i stallet och ridit Pelle. Angelica ochef jag gjorde i ordning hästarna tillsammans men sen red hon ut och jag red på ridbanan. Började med att longera honom i 20 min och satt sedan upp. Dagens övning var 4-studs. Det var tydligen väldigt svårt och jobbigt.
Efter några uppvärmningsvarv så gick det riktigt bra:-) Då var vi båda alldeles trötta. Sen hem och duscha och skynda i mig lite mat innan jag hämta Angelica och nu sitter vi på tunnelbanan på väg mot globen och Stockholms Horse Show! :-) Det ska bli skoj! Tack för det Screenbolaget säger vi!
Kram och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar