fredag 25 november 2011

En fredag

I morse blev jag ännu senare för mobilen hade stängt av sig under natten och väckte mig helt enkelt inte... Suck! Vet inte vad som hände, jag satte den i laddaren igår kväll men nåt fel måste det ha blivit då den lät bli att ladda.
Var ju på hoppträning med Angelica och Joelle på Tullnäs Gård i går kväll. Kom inte hem förrän strax innan elva. Det var en kul träning, de hoppade bana i det lilla lilla ridhuset. Vissa av hindren var 1,30.... ashögt... men de var jätteduktiga!
Innan jag åkte dit så longerade jag Pelle med inspänningstyglar på. Han var stel i början men efter en stund blev han superfin. Han är otroligt lydig och gör det man säger åt honom, igår hade han iofs glömt bort kommandot för galopp så jag fick jaga honom lite :)
I dag när Jill red ut honom så hade han gjort en tväromvändning så hon hade ramlat av... ajajaj... Nu är jag i allafall inte ensam om att ha ramlat av honom i skogen! :) Hihi!

Fredagsmiddagen fick idag bestå av makaroner och korv till barnen och godaste broccoligratängen till mig. Sen blev det lite gofika!


Här har Anton byggt en "kraft" som man ska ligga i i 17 minuter för då blir man alldeles varm (de låg nog still i typ 8 sekunder) ... =/
Ibland undrar man vad de gör på förskolan egentligen ;-)
Nu ska jag sätta på barnen pyjamasar så de är klara till Idol börjar!
Hejhej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar