lördag 17 januari 2015

Mellan jobb

Igår var jag arbetslös eller som jag tycker om att säga "between jobs" ☺
Jag jobbade alltså min sista dag på Öhlins i torsdags och börjar på Mälarkliniken på måndag 😊 Det är ganska lagom länge att vara arbetslös tycker jag!
Vi hade avslutningsfika o jag fick fina presenter både från kollegorna och företaget. Det var såklart lite ledsamt att sluta efter så många år men det kändes också helt rätt med tanke på hur vi har haft det de senaste två åren. Maud höll ett jättefint tal för mig och vi grät en skvätt 😢




För övrigt så har det varit jul och nyår och vi har haft ett jättemysigt jullov! Vi har badat, spelat TV-spel, åkt pulka och snowracer, pysslat och ätit massor med gott 😀

Jag har ju såklart ridit en massa på Droppelina och promenerat och tom varit på ett skivstångspass på friskis.
Lilla Fanta har skuttat vidare till de evigt gröna ängarna och Vitnos har flyttat in till Pepsi i stället.
När man är så här dålig som jag på att blogga så missar man ju en hel del men jag ska försöka bättra mig och uppdatera lite oftare 😊
See you soon!


Disney on Ice på globen


Förväntansfulla barn ☺

 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar