måndag 16 juni 2014

Lite bilder

Kaninernas jättestora bur där de får gräva hur mkt de vill (så länge de inte rymmer)
utan att husse blir arg ;) De har tom en egen liten skog :)

Bästa lekplatsen för busiga små barn! De allra bästa är såklart när man får sitta i transporten och åka omkring. Det har de fått göra i helgen :)

Micke lastade ur halmbalen ur transporten. Den agerade fastsurrad vikt under min uppkörning. Nu har jag körkort B 96. Det innebär att jag får köra tyngre släp än innan. På vanligt B får man köra totalt 3500kg, nu får jag köra 4250kg. Med vår bil får jag nu dra 1800kg i stället för 1280. Jag är mycket nöjd! :)

Hemma går bygget framåt med stormsteg. Nya fönstret skall komma i veckan och när de är på plats så åker den sista panelen upp också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar