torsdag 20 februari 2014

Nya grejjer

Ny jacka
 

Nyklippt
 

Ny TV med bästa bilden
  
Nya naglar

Ja det var väl typ vad som hänt sen sist :) Haha!
Barnen bodde hos mormor och morfar i helgen då vi hade lite full tupp med annat. M var på domarkurs och jag var iväg på hoppträning med Diego och skulle ha gått på 40-årsmiddag som tyvärr blev inställd pga influensasjukt födelsedagsbarn. Så lördagskvällen spenderade jag helt själv hemma i soffan. Det blev pizza och öl till middag! Väldigt unkis-aktigt :) Nice!
Efter träningen på söndan så åkte jag på tjejfika hemma hos Åsa i Sumpan med Anna o Fia. Jättekul att träffas o snacka lite skit :) Hoppas det blir snart igen! Sen blev det middag i Näsbypark när jag hämtade barnen. Fullt ös medvetslös :)
Nu är det snart ny helg igen och jag hoppas på att hinna med massa skojigt. Dressyrträning för Jill på Droppen, lördagsmiddagsgäster, galoppträna med Diego, markarbetesträning för Jill och hennes stallkompisar, sommargrannar på fika och säkert lite till! Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar