måndag 30 december 2013

Mellandagar

I lördags var det dags att piffa upp naglarna lite igen. Champagneglitter med lite svart glitterpiff!
Ser som vanligt mkt bättre ut på riktigt än på bild!


Igår åkte Vilma och jag till stallet för att hälsa på hästarna och kolla på Carol när hon red Diego. Han gick riktigt bra fina hästen :)
Vilma fick skritta några varv när Carol var färdig. Hon var väldigt nöjd!





När vi var klara i stallet åkte vi förbi macken och tog en korv sen åkte vi vidare till Mustang och kollade på mellandagsrea. Det resulterade i ett par nya röda ridbyxor. Mycket snygga och supersköna :)


Idag har vi varit på Lekrymden i Norrtälje och Micke har handlat en del till bygget. När vi kom hem åkte Vilma och jag till stallet igen. :) Det kanske blir en lite hästtjej av henne i alla fall! Idag var första gången som hon satt själv på "läktaren" och tittade medans jag red. Knappt nåt gnäll alls fastän jag red i nästan en timme. Hon hade iofs med sig en festis och en liten godisask men ändå :)
Hon fick såklart skritta av Droppen när jag ridit klart :)


nnn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar