måndag 2 december 2013

Globen

Det brukar vara ungefär 5-10 tappra läsare som är in på den här bloggen varje dag och kollar om det hänt nåt nytt. Helt okej med tanke på hur ofta jag uppdaterar och hur intressant det egentligen är att läsa... ;)
I fredags hade jag 75 läsare!!! Vad hände då?!? Sen var det tillbaka på vanligt antal igen... Antingen har nåt blivit fel eller så har nån gått in typ 50 ggr på en dag... Jaja..
Tillbaka till Globen då! Det blev inte alls mkt shopping. Det enda jag köpte var ett par Back on Track handledsvärmare som jag kan ha på kontoret när jag håller på att förfrysa händerna. Väldigt sköna måste jag säga :)
När vi shoppat klart så åt vi en supergod middag och sen bänkade vi oss på läktaren. Vi satt mitt på långsidan på femte raden så det var verkligen bra platser :)
Det bjöds på hoppning och fyrspannskörning i världsklass. Frihetsdressyren är ju oxå mäktig även om jag sett den flertalet gånger vid det här laget. Däremot hon som med hjälp av fyra Bordercollies vallade 10 ankor runt i arenan... Det var väl sådär... eller typ döööötrist faktiskt!






 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar