onsdag 4 september 2013

Bättre sent än aldrig

Halloj
Är det nån som undrar vad jag har för mig? Ja inte lyckas jag någe vidare med att blogga i allafall :-)
Ridningen går det bättre med! Har varit iväg till Lovisedal och hoppat för Ragna två gånger och det har gått riktigt bra.  Hon börjar faktiskt bli riktigt fin på marken nu. Hoppa har hon ju alltid gjort men nu kan man jobba henne riktigt bra i dressyren oxå. Det är jättekul :-)
Hon har dessutom gått in i lastbilen hur snällt som helst!
På söndag ska vi åka till Rimbo på Pay and Jump. Ska bara få tag på ett lämpligt släp... =\
För övrigt så har jag kommit igång med träningen på Friskis igen. Årskort är inhandlat och jag har kört några pass. Har tom lyckats få med mig en kär vän på ett boxpass. Det var tyvärr ett rätt så dåligt pass men det var tränarens allra första pass så jag hoppas han rättar till det lite till nästa gång... Annars får vi gå på nåt annat för nu jäklars är vi taggade på att slåss!
Frisco har tyvärr fått flytta till kaninhimlen och i stället så har den nio veckor gamla kaninhonan Pepsi flyttat hem till oss. Hon och Fanta håller på och lära känna varandra genom gallret. De är då söta så :-)
Nu är det sovdags :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar