onsdag 24 april 2013

En pollensäsong

I måndags blev det som sagt dubbla träningspass på Friskis. Först familjejympa och sen skivstång. Jag hann lagom hem och duscha kidsen och skicka dem i säng innan jag behövde dra vidare :) Kände mig redo för lite tyngre på stången! Ben och rygg gick bra men när det var dags för biceps så orkade jag inte längre. Så nu vet jag att jag måste ta av lite då... I morrn är det ju ett annorlunda pass så då får jag se hur det går :)
I går var jag helt slut. Ont i huvet, seg, trött, hade koncentrationssvårigheter... you name it... Jag skyller på pollen! Så nu har jag börjat med mina pollenmediciner och hoppas det snart blir bättre :)
På morgonen åkte jag med Anton och hans dagisgrupp på simskola. De var så himla duktiga! Anton simmade så fint med de gula klumparna på ryggen :) Det bådar gott inför sommaren!
På kvällen blev det bara lugn och ro och tv-tittande. Var iofs o handlade på vägen hem. Köpte lite blommor till utekrukorna och en säck jord. Det kommer bli superfint till helgen!

I eftermiddag är det dags för hoppträning igen. Droppen får en andra chans att visa Haking att hon faktiskt kan galoppera ;)
Vi har även spanat in ett par tävlingar, Pay and Jumps, som vi ska åka på! :) Det kommer bli superskoj!
Jag har även ett annat "litet" hästprojekt på gång... Ni kommer nog få höra mer om det framöver ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar