söndag 13 januari 2013

En solig dag

Förmiddagen gick åt till att plocka undan och dammsuga och fixa lite tvätt. Jag rensade avloppet under handfatet oxå... Blä...
Sen hotade jag barnen med att de inte skulle få spela på datorn eller telefonerna på hela dan om de inte gick ut först! Det funka bra :-)
Anton och jag åkte skidor på ängen mittemot vår tomt medans M o V kastade snöklumpar i stora diket. Alla glada o nöjda. A är riktigt duktig med skidorna, det är skoj. Sen gosade V och jag med Frisco en stund. Han sitter så snällt så :-)
Nu sitter vi inne o dricker varm choklad med grädde! Lyxigt ;-)
Jag ska nog ta och gå ut på en prommis snart innan solen går ner. Har laddat hem en ny bok rill telefonen som jag ska lyssna på.
Sen åka o handla lite mat inför veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar