onsdag 15 augusti 2012

En ny kjol

I morse så var det min tur att lämna barnen på dagis. Det gick väl sådär... Vilma kan ju vara hysteriskt mammig när hon är på det humöret... Stackars fröken fick typ slita henne ifrån mig... Kom väl till jobbet vid halvnio. Efter jobbet åkte jag till Väsby Centrum för att byta kjolen. Den här gånge så provade jag den innan jag köpte den :) Det blev ett matchande nagellack oxå! Så fint så! Typ korallfärgat. Köpte även en vit "håltröja".
Sedan åkte jag till stallet. Lotta har kommit hem från sin semester så hon tog sin första ridtur på Lucy tillsammans med mig. Det gick riktigt bra. Lucy fick plus i kanten :) Det blev ett varv i skogen och sedan travade vi ett varv på slingan. Inte så ansträngande men varför ta ut sig i onödan :)
Nompan var inte alls på nåt arbetshumör utan tog upp huvet i vädret så fort hon fick chansen... Bådar ju gott inför KM i dressyr nästa helg... =/
När jag kom hem åt jag lite leftovers från middan. Det var en jättegod pasta med massa grönsaker och tonfisk. Heja matkassen!
Nu ska jag måla naglarna en gång till och sen blir det sängen!
Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar