tisdag 3 april 2012

En kväll i friska luften

Efter att ha suttit instängd i ett litet konferensrum med syrebrist hela dagen så var det så skönt att åka direkt till stallet och rida ut i friska luften! Det hade varit några plusgrader under dagen så marken hade tinat nästan överallt. Jag red några varv på slingan först det var ett par hundra meter inne i skogen där det var lite hårt och isigt så där fick vi skritta men annars var det mjukt och fint! Tog några varv i lugn och fin galopp nere på travbanan. Hon var väldigt fin :) Vi blev båda alldeles geggiga så det var bara att spola av hästen och smörja alla saker. Tog fram saxen och friserade lite i manen oxå.
Hon blev så fin så!

Sen åkte jag hem och gjorde en smaskig omelett som jag åt i soffan framför TV´n.
Sista delen på Maria Wern.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hihi ja jag ska bara lära mig tekniken så kommer jag och "plågar" Åmi också.. =)

    SvaraRadera