måndag 20 februari 2012

En kanonhäst

Hon hoppade så sjukt bra på träningen i torsdags!! Jättekul verkligen! Lite överladdad i början men det var säkert för att hon inte var riden på tre dar :) Även fast det var lite mkt upp med huvet och hon försökte dra så fick jag igenom nån typ av förhållning och kunde lätta igen till nästa hinder. Efter en stund var hon lugn och fin och jag kunde rida lite mer. Några gånger tog hon faktiskt i så med ryggen att jag var nära att flyga till månen! :)
Hoppade banan på slutet på ca 1 meter huuuuur bra som helst :)
På de här tre träningarna jag har ridit för Micke så har det gått från en tvåa till en sjua på en skala till 10! Hoppas det fortsätter åt rätt håll!
Micke avslutade som vanligt träningen med att säga "Och du har inte ramlat av än..." Undrar om han vill att jag ska göra det eller hur det är egentligen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar