onsdag 2 november 2011

En bra eftermiddag

Idag har jag hunnit göra massa bra saker sen jag kom hem :) Lagat middag... ätit middag, fixat till kaninerna, bakat frukostmackor, duchat barnen och mig själv:) Kollat på Bonde söker fru och Berg flyttar in, hemmas hos Jesper Parnevik. De hade ett sovrum på 250kvm... mer än tre gånger så stort som hela vårt hus... Jag vet inte om det säger mest om deras sovrum eller om vårt hus =/
Jag gillar i allafall vårt hus :)
Tydligen så har mina barn slutat dricka välling på kvällen. Anton har velat lite fram och tillbaka sista kvällarna men idag när jag frågade hur många som skulle ha välling så svarade A, inte jag och gissa vad lillasyster svarade då...? Inte jag, som den lilla papegojja hon är så ska hon ju såklart svara som Anton. Jag var rätt säker på att hon skulle ändra sig så fort vi kom upp men nejdå.
Hon somnade utan! :)

Nu fastnade jag visst framför Uppdrag granskning som handlar om dagisolyckor... Sjukt hur mkt det kan hända när man vänder ryggen till....
Opps det var visst Kalla Fakta...
Vi hörs i morrn
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar